В Україні запустили Єдиний державний реєстр тварин: як він працює
Держпродспоживслужба України поінформувала про старт роботи Єдиного державного реєстру тварин. Нині перший етап його функціонування, під час якого залучатимуть до взаємодії ветклініки та лікарів. Для них готові навчальні вебінари та консультація з авторизації.
Завдяки цьому реєстру фахівці контролюватимуть питання небезпечних хвороб. Крім цього, крок наближає українське тваринне законодавство до європейського зразка. У державі сформується культура «відповідальних власників».
Ініціатива передбачає зберігання інформації про котів, собак та тхорів. Це, зокрема:
- Кличка та опис.
- Дані про вакцинацію та біостерилізацію.
- Контакти власників/утримувачів.
- Інші важливі для здоров’я тварини свідчення.
«Держава вперше за історію незалежності отримає реальні дані про кількість домашніх тварин і зможе контролювати їх вакцинальний статус. Така інформація вкрай актуальна для ефективного зниження ризику поширення небезпечних інфекцій, таких як сказ», - йдеться у повідомленні.
Ветеринарні заклади та експерти можуть авторизуватися після подання заявки до Держпродспоживслужби. Надалі керівник клініки має заповнити заяву у кабінеті реєстру. Впродовж 10 робочих днів йде перевірка. Результат розгляду надсилається на електронну пошту заявника.
«Після підтвердження авторизації керівник ветеринарного закладу зможе внести до Реєстру дані про ветеринарних лікарів, які безпосередньо реєструватимуть чотирилапих пацієнтів. Після цього з реєстрації ветлікарі мають зайти до своїх кабінетів у Реєстрі та дозаповнити дані про себе», - додається у публікації.
За успішності усіх організаційних процедур стартує кампанія з реєстрації тварин. Для звичайних громадян це означає, що:
- Можна швидко оновити втрачені документи і інформацію про улюбленця.
- Є змога шукати загублених пухнастиків.
- Спрощуються подорожі у межах держави. Ця змога відкриється наступного року. Бо потрібно інтегрувати до «Дії» ветеринарний паспорт.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, як і коли подавати заявку на 1 000 грн «Зимової підтримки».
Завдяки цьому реєстру фахівці контролюватимуть питання небезпечних хвороб. Крім цього, крок наближає українське тваринне законодавство до європейського зразка. У державі сформується культура «відповідальних власників».
Ініціатива передбачає зберігання інформації про котів, собак та тхорів. Це, зокрема:
- Кличка та опис.
- Дані про вакцинацію та біостерилізацію.
- Контакти власників/утримувачів.
- Інші важливі для здоров’я тварини свідчення.
«Держава вперше за історію незалежності отримає реальні дані про кількість домашніх тварин і зможе контролювати їх вакцинальний статус. Така інформація вкрай актуальна для ефективного зниження ризику поширення небезпечних інфекцій, таких як сказ», - йдеться у повідомленні.
Ветеринарні заклади та експерти можуть авторизуватися після подання заявки до Держпродспоживслужби. Надалі керівник клініки має заповнити заяву у кабінеті реєстру. Впродовж 10 робочих днів йде перевірка. Результат розгляду надсилається на електронну пошту заявника.
«Після підтвердження авторизації керівник ветеринарного закладу зможе внести до Реєстру дані про ветеринарних лікарів, які безпосередньо реєструватимуть чотирилапих пацієнтів. Після цього з реєстрації ветлікарі мають зайти до своїх кабінетів у Реєстрі та дозаповнити дані про себе», - додається у публікації.
За успішності усіх організаційних процедур стартує кампанія з реєстрації тварин. Для звичайних громадян це означає, що:
- Можна швидко оновити втрачені документи і інформацію про улюбленця.
- Є змога шукати загублених пухнастиків.
- Спрощуються подорожі у межах держави. Ця змога відкриється наступного року. Бо потрібно інтегрувати до «Дії» ветеринарний паспорт.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, як і коли подавати заявку на 1 000 грн «Зимової підтримки».