• EUR 49.10
  • USD 41.77
  • Кривий Ріг+34°
Вгору
Онлайн трансляція
Програма передач

Останні відео

Нд
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Назад до програми передач

Попередні випуски

Результати пошуку

За останні три роки більше половини ввезених в Україну машин старші за 10 років, – дослідження

12 Грудня 2021, 20:12 247 Поділитися

1 грудня на сайті відкритих даних опублікували інформаційну довідку щодо середнього віку український автівок, який за останні три роки збільшився удвічі. Окрім того, близько 52% ввезених у країну машин є старшими за 10 років. Про це інформує офіційний сайт моніторингу держреєстрів Opendatabot.

За останні три роки більше половини ввезених в Україну машин старші за 10 років, – дослідження

Згідно зі статистикою, з 2019 року по 2021 середній вік половини ввезених на територію держави машин склав більше 10 років. У період з 2014 по 2018 роки вік автівок був менше п’яти років. Збільшення середнього віку транспортних засобів, а також їх кількості, пов’язують із декількома хвилями пільгового розмитнення авто на «єврономерах». Адже з листопада 2018 року до листопада цього року тривало тимчасове спрощення митного оформлення.

Таким чином, з 2019 по жовтень 2021 року в Україні розмитнили рекордну кількість авто – 1 613 503 одиниць. Більшість машин, які завезли у цей проміжок часу, старші за 10 років, зокрема це 839 144 автомобілів (52%).

«Ситуація з перевезенням старих автівок є вигідною для ЄС, але максимально невигідною та нелогічною для України. Так, в Україні заборонена реєстрація нових автомобілів класу Євро-4 (екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин в вихлопних газах). Натомість старі авто можна зареєструвати навіть, якщо вони відповідають стандарту Євро-2. Також в Україні не налагоджена утилізація старих авто, тож найближчим часом матимемо велику проблему з цим», – зауважив голова Асоціації автомобільних імпортерів та дилерів України Олег Назаренко.

Згідно зі статистикою, з 2019 року по 2021 середній вік половини ввезених на територію держави машин склав більше 10 років. У період з 2014 по 2018 роки вік автівок був менше п’яти років. Збільшення середнього віку транспортних засобів, а також їх кількості, пов’язують із декількома хвилями пільгового розмитнення авто на «єврономерах». Адже з листопада 2018 року до листопада цього року тривало тимчасове спрощення митного оформлення.

Таким чином, з 2019 по жовтень 2021 року в Україні розмитнили рекордну кількість авто – 1 613 503 одиниць. Більшість машин, які завезли у цей проміжок часу, старші за 10 років, зокрема це 839 144 автомобілів (52%).

«Ситуація з перевезенням старих автівок є вигідною для ЄС, але максимально невигідною та нелогічною для України. Так, в Україні заборонена реєстрація нових автомобілів класу Євро-4 (екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин в вихлопних газах). Натомість старі авто можна зареєструвати навіть, якщо вони відповідають стандарту Євро-2. Також в Україні не налагоджена утилізація старих авто, тож найближчим часом матимемо велику проблему з цим», – зауважив голова Асоціації автомобільних імпортерів та дилерів України Олег Назаренко.

Теги
  • #єврономери
  • #автомобіль