• Кривий Ріг+34°
Вгору
Онлайн трансляція
Програма передач

Останні відео

Сб
Нд
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Назад до програми передач

Попередні випуски

Результати пошуку

Майже 300 тисяч разів мешканці Кривого Рогу звернулись до відділень офісу Центру «Віза»

7 Серпня 2022, 11:51 Поділитися СТАТИСТИКА

Попри військові дії, що почала російська федерація, й наслідки війни, у нашому місті продовжують користуватись попитом різні адміністративні послуги. Станом на 1 серпня зафіксували близько 300 тисяч звернень до Центру «Віза», переважна більшість з яких була в головному офісі, територіальних підрозділах, паспортних столах і віддалених робочих місцях. Про це стало відомо з офіційного сайту виконкому Криворізької міськради.

Майже 300 тисяч разів мешканці Кривого Рогу звернулись до відділень офісу Центру «Віза»

Станом на 1 серпня за адмінпослугами звертались містяни 295 575 разів. З цієї кількості 73% прямували до головного офісу, терпідрозділів, паспортних столів і віддалених робочих місць. 26% криворіжців отримували допомогу у восьми відділах реєстрації місця проживання, а також 1% ‒ скористався «Візою мобільною». 

Крім того, виокремили топ-5 послуг, за якими звертались міські жителі. Мова йде про послуги соціального характеру (41%), реєстрація місця проживання (26%), паспортні послуги (6%), дозволи (3%), реєстрація бізнесу чи нерухомості (2%). Близько 11 858 містян звертались за допомогою онлайн чи безконтактно надсилали документи. З криворіжцями провели майже 44 тисячі консультацій. Майже 3,6 мільйонів гривень надійшло у бюджет в результаті надання адмінпослуг.

Станом на 1 серпня за адмінпослугами звертались містяни 295 575 разів. З цієї кількості 73% прямували до головного офісу, терпідрозділів, паспортних столів і віддалених робочих місць. 26% криворіжців отримували допомогу у восьми відділах реєстрації місця проживання, а також 1% ‒ скористався «Візою мобільною». 

Крім того, виокремили топ-5 послуг, за якими звертались міські жителі. Мова йде про послуги соціального характеру (41%), реєстрація місця проживання (26%), паспортні послуги (6%), дозволи (3%), реєстрація бізнесу чи нерухомості (2%). Близько 11 858 містян звертались за допомогою онлайн чи безконтактно надсилали документи. З криворіжцями провели майже 44 тисячі консультацій. Майже 3,6 мільйонів гривень надійшло у бюджет в результаті надання адмінпослуг.

Теги
  • #віза
  • #статистика