Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Нд
    Пн
    Вт
    Ср
    Чт
    Пт
    Сб
    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Більше 28 тисяч звернень мешканців Кривого Рогу опрацювали оператори Центру «Віза» з початку року

    27 Листопада 2022, 15:00 Поділитися

    Попри збройну агресію рф представники міського ЦНАПу продовжують надавати криворіжцям послуги, зокрема й консультації у телефонному форматі. З початку цього року опрацювали понад 28 тисяч вхідних дзвінків, найчастіше городяни звертались з паспортних питань. Відповідну інформацію опублікували на сайті виконкому Криворізької міської ради.

    Більше 28 тисяч звернень мешканців Кривого Рогу опрацювали оператори Центру «Віза» з початку року

    Для мешканців нашого міста стабільно функціонує гаряча лінія Центру адміністративних послуг «Віза», кожен дзвінок є безкоштовним. Звернення приймають оператори, котрі аналізують проблеми й допомагають їх вирішити. Інформацію щодо роз’яснень деяких найпоширеніших питань також публікують на сайті для зручності городян. У період дії воєнного стану зафіксували збільшення кількості дзвінків. Зокрема, з початку цього року оператори гарячої лінії Центру «Віза» опрацювали 28 212 звернень криворіжців. 

    Крім того, найчастіше телефонували містяни з приводу паспортних питань. Другу сходинку у рейтингу найпопулярніших звернень обіймають питання щодо реєстрації місця проживання. Також значна частина дзвінків стосується актуальної під час воєнного стану соціальної урядової програми «Прихисток». Звертаються міські жителі й з тих питань, що не стосуються компетенції Центру, проте оператори все одно намагаються посильно допомогти. 

    Зазначимо, наразі можливі збої у роботі гарячої лінії через нестабільне електропостачання. У разі, якщо неможливо звернутись за номером 0-800-500-459, можна зателефонувати до Контакт-Центру виконкому Криворізької міськради ‒ 15-20 (з мобільного оператора «Київстар») та (056) 499-15-20 (з інших мобільних операторів).

    Для мешканців нашого міста стабільно функціонує гаряча лінія Центру адміністративних послуг «Віза», кожен дзвінок є безкоштовним. Звернення приймають оператори, котрі аналізують проблеми й допомагають їх вирішити. Інформацію щодо роз’яснень деяких найпоширеніших питань також публікують на сайті для зручності городян. У період дії воєнного стану зафіксували збільшення кількості дзвінків. Зокрема, з початку цього року оператори гарячої лінії Центру «Віза» опрацювали 28 212 звернень криворіжців. 

    Крім того, найчастіше телефонували містяни з приводу паспортних питань. Другу сходинку у рейтингу найпопулярніших звернень обіймають питання щодо реєстрації місця проживання. Також значна частина дзвінків стосується актуальної під час воєнного стану соціальної урядової програми «Прихисток». Звертаються міські жителі й з тих питань, що не стосуються компетенції Центру, проте оператори все одно намагаються посильно допомогти. 

    Зазначимо, наразі можливі збої у роботі гарячої лінії через нестабільне електропостачання. У разі, якщо неможливо звернутись за номером 0-800-500-459, можна зателефонувати до Контакт-Центру виконкому Криворізької міськради ‒ 15-20 (з мобільного оператора «Київстар») та (056) 499-15-20 (з інших мобільних операторів).

    Теги
    • #кривий ріг
    • #віза
    • #статистика