Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Пт
    Сб
    Нд
    Пн
    Вт
    Ср
    Чт
    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Українська роздрібна торгівля втратила до кінця 2022 року майже 7 мільйонів покупців

    11 Січня 2023, 22:20 Поділитися

    Наразі уже половина торгових точок продовольчих мереж обладнані генераторами, а до кінця зими цей показник може зрости до 70% процентів. Водночас, вони не дорахуються майже семи мільйонів своїх відвідувачів, які зараз витрачають гроші за кордоном. Про втрати та здобутки цього року у роботі українських рітейлерів під час брифінгу на платформі «Укрінформ» повідомив представник Асоціації рітейлерів України Андрій Жук.

    Українська роздрібна торгівля втратила до кінця 2022 року майже 7 мільйонів покупців

    За його словами, вітчизняний бізнес швидко адаптується до усіх викликів, які пов’язаних з війною, та активно інвестує в обладнання, яке допоможе продовжувати роботу за будь яких обставин.

    Сьогодні обладнала свої торгові точки генераторами уже половина магазинів продуктових мереж. До кінця місяця очікується, що це число досягне уже 55%. А до кінця зими альтернативними джерелами живлення себе забезпечать до 70% торгових точок. 

    Крім того, пристосовуватися бізнесу доводиться не тільки до перебоїв з електрикою, а й до зміни економічної ситуації в країні, яка міняє споживчі інтереси покупців. 

    «На жаль, купівельна спроможність українців змінюється. Вона погіршується. І в наступному році краще себе відчуватимуть ті мережі, які швидко адаптуються до таких змін», - сказав Андрій Жук, голова Асоціації рітейлерів України.

    Крім того, на роботу рітейлу впливають і міграційні тенденції. За словами експерта: «Сьогодні майже сім мільйонів українців витрачають гроші за кордоном. Скільки із них і коли повернуться – невідомо. Ситуація в Україні в цьому році покаже. Чим вище буде відсоток тих, хто повертається – тим більше будуть обороти ретейлерів».

    Станом на 20 грудня закритими залишалось 7% серед тих торгових об’єктів, які працювали до початку війни. Щодо відкриття нових – то у більшості сегментів торгової діяльності кількість відкритих за місяць магазинів значно нижче ніж до війни. Втім, позитивний тренд видно й тут – так, у грудні 2022 року відкрилося на 22% більше торгових точок, ніж на початку вторгнення – у березні.

    За його словами, вітчизняний бізнес швидко адаптується до усіх викликів, які пов’язаних з війною, та активно інвестує в обладнання, яке допоможе продовжувати роботу за будь яких обставин.

    Сьогодні обладнала свої торгові точки генераторами уже половина магазинів продуктових мереж. До кінця місяця очікується, що це число досягне уже 55%. А до кінця зими альтернативними джерелами живлення себе забезпечать до 70% торгових точок. 

    Крім того, пристосовуватися бізнесу доводиться не тільки до перебоїв з електрикою, а й до зміни економічної ситуації в країні, яка міняє споживчі інтереси покупців. 

    «На жаль, купівельна спроможність українців змінюється. Вона погіршується. І в наступному році краще себе відчуватимуть ті мережі, які швидко адаптуються до таких змін», - сказав Андрій Жук, голова Асоціації рітейлерів України.

    Крім того, на роботу рітейлу впливають і міграційні тенденції. За словами експерта: «Сьогодні майже сім мільйонів українців витрачають гроші за кордоном. Скільки із них і коли повернуться – невідомо. Ситуація в Україні в цьому році покаже. Чим вище буде відсоток тих, хто повертається – тим більше будуть обороти ретейлерів».

    Станом на 20 грудня закритими залишалось 7% серед тих торгових об’єктів, які працювали до початку війни. Щодо відкриття нових – то у більшості сегментів торгової діяльності кількість відкритих за місяць магазинів значно нижче ніж до війни. Втім, позитивний тренд видно й тут – так, у грудні 2022 року відкрилося на 22% більше торгових точок, ніж на початку вторгнення – у березні.

    Теги
    • #статистика
    • #торгівля
    • #Україна