Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    З березня в Кривому Розі відновили онлайн-консультації з представниками управлінь та департаментів через контакт-центр 15-20

    6 Березня 2023, 19:14 Поділитися

    Початок весни для криворіжці приніс нову можливість проконсультуватись з різних питань не виходячи з дому. Мова йде про відновлення онлайн-прийомів із надання фахової допомоги від працівників різних департаментів та відділів у нашому місті на базі контакт-центру 15-20. Сам центр не припиняв роботу, навпаки – звернення сюди популярні. Щодня до фахівців звертаються від 300 до 1 000 містян та внутрішніх переселенців.

    З березня в Кривому Розі відновили онлайн-консультації з представниками управлінь та департаментів через контакт-центр 15-20

    1 березня у нашому місті поновили онлайн-консультації для криворіжців від спеціалістів профільних управлінь та департаментів міськвиконкому на базі контакт-центру міськради. Раніше така практика існувала в 2021 році, але через пандемію коронавірусу припинили онлайн-прийоми. Протягом того року допомогли 200 міським заявникам. З початком війни до контакт-центру звертались громадяни з різних питань на воєнну тематику – як виїхати з міста, куди звертатись за допомогою тощо. З початку відновлення консультацій проблеми криворіжці дещо змінились, стали більш побутовими. Також активно надають допомогу й внутрішнім переселенцям.

    «По-перше, це можливість безпосередньо отримати фахову консультацію з того чи іншого питання. Минулого тижня провели засідання голів Саксаганської та Центрально-Міської райрад, а також інспекцією з благоустрою та відділом з питань реклами і департаментом освіти і науки. Цього тижня в нас приймає департамент сім’ї, молоді та спорту, управління з питань реєстрації та Служба у справах дітей та інші управління», – відмітила координаторка контакт-центру 15-20 Інна Сторожук.

    Загалом, станом на 1 березня до міського контакт-центру надійшло понад 20,5 тисяч дзвінків, понад п’ять тисяч сформовані в заявки, все інше –консультації. З моменту відновлення онлайн-прийомів, щодня фахівці опрацьовують від 300 до 1 000 дзвінків. Більше половини громадян звертаються з питань житлово-комунальних послуг. Також популярними є питання стосовно соціальної підтримки громадян, транспорту та благоустрою. З початку видачі продуктових наборів від міста стали консультуватись з працівниками і з цього приводу. 

    «Сьогодні завдяки роботі контакт-центру керівники департаментів, управлінь мають змогу спілкуватися з мешканцями Кривого Рогу. Сьогодні черга департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту і хочу сказати, що вже зранку були питання, що турбували наших мешканців. Також місто має свій кризовий центр, котрий надає послуги постраждалим жінкам від насильства… Таким чином ми трошки надаємо змогу розгалуджити потік дзвінків та зменшити навантаження спеціалістів контакт-центру, адже дуже велика кількість дзвінків. І тому кожен керівник повинен надавати роз’яснення зі своїх питань. Сьогодні я вдячна контакт-центру за те, що дійсно розпочали напрям роботи керівників з нашими мешканцями міста», – розповіла керівниця департамент у справах сім’ї, молоді та спорту виконкому Криворізької міської ради Світлана Лавренко.

    Щодня в контакт-центрі працює дев’ять фахівців з 08:00 до 20:00. З графіком онлайн-консультацій можна ознайомитись на офіційному сайті міськради. Там щотижня анонсують прийоми до фахівців різних міських департаментів та відділів. Звернутися можна за телефонами 15-20 (безкоштовний номер для абонентів Київстар) та (0564) 99-15-20 (для всіх інших операторів). Отримати допомогу можна й через сайт.

    1 березня у нашому місті поновили онлайн-консультації для криворіжців від спеціалістів профільних управлінь та департаментів міськвиконкому на базі контакт-центру міськради. Раніше така практика існувала в 2021 році, але через пандемію коронавірусу припинили онлайн-прийоми. Протягом того року допомогли 200 міським заявникам. З початком війни до контакт-центру звертались громадяни з різних питань на воєнну тематику – як виїхати з міста, куди звертатись за допомогою тощо. З початку відновлення консультацій проблеми криворіжці дещо змінились, стали більш побутовими. Також активно надають допомогу й внутрішнім переселенцям.

    «По-перше, це можливість безпосередньо отримати фахову консультацію з того чи іншого питання. Минулого тижня провели засідання голів Саксаганської та Центрально-Міської райрад, а також інспекцією з благоустрою та відділом з питань реклами і департаментом освіти і науки. Цього тижня в нас приймає департамент сім’ї, молоді та спорту, управління з питань реєстрації та Служба у справах дітей та інші управління», – відмітила координаторка контакт-центру 15-20 Інна Сторожук.

    Загалом, станом на 1 березня до міського контакт-центру надійшло понад 20,5 тисяч дзвінків, понад п’ять тисяч сформовані в заявки, все інше –консультації. З моменту відновлення онлайн-прийомів, щодня фахівці опрацьовують від 300 до 1 000 дзвінків. Більше половини громадян звертаються з питань житлово-комунальних послуг. Також популярними є питання стосовно соціальної підтримки громадян, транспорту та благоустрою. З початку видачі продуктових наборів від міста стали консультуватись з працівниками і з цього приводу. 

    «Сьогодні завдяки роботі контакт-центру керівники департаментів, управлінь мають змогу спілкуватися з мешканцями Кривого Рогу. Сьогодні черга департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту і хочу сказати, що вже зранку були питання, що турбували наших мешканців. Також місто має свій кризовий центр, котрий надає послуги постраждалим жінкам від насильства… Таким чином ми трошки надаємо змогу розгалуджити потік дзвінків та зменшити навантаження спеціалістів контакт-центру, адже дуже велика кількість дзвінків. І тому кожен керівник повинен надавати роз’яснення зі своїх питань. Сьогодні я вдячна контакт-центру за те, що дійсно розпочали напрям роботи керівників з нашими мешканцями міста», – розповіла керівниця департамент у справах сім’ї, молоді та спорту виконкому Криворізької міської ради Світлана Лавренко.

    Щодня в контакт-центрі працює дев’ять фахівців з 08:00 до 20:00. З графіком онлайн-консультацій можна ознайомитись на офіційному сайті міськради. Там щотижня анонсують прийоми до фахівців різних міських департаментів та відділів. Звернутися можна за телефонами 15-20 (безкоштовний номер для абонентів Київстар) та (0564) 99-15-20 (для всіх інших операторів). Отримати допомогу можна й через сайт.

    Теги
    • #контакт-центр