Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    «Укрзалізниця» змінила правила перевезень пасажирів, багажу, тварин і повернення коштів за квиток

    27 Березня 2023, 22:04 Поділитися

    З 2019 року не вносили оновлень у правила, згідно з якими здійснюються перевезення залізничним шляхом у нашій державі. Нещодавно «Укрзалізниця» анонсувала нововведення, котрі стосуються перевезень пасажирів та їх домашніх улюбленців, повернення коштів за квитки, організовані поїздки тощо. Інформацію про нові правила оприлюднили у соцмережах акціонерного товариства.

    «Укрзалізниця» змінила правила перевезень пасажирів, багажу, тварин і повернення коштів за квиток

    На днях набули чинності нові зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти. Минулого разу нововведення впроваджували в 2019 році й з часом правила переставали відповідати сучасним потребам пасажирів. Тому для комфорту українців і надання якісного сервісу ввели зміни, зробили це у співпраці з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури. Зокрема: 

    ‒ спростили процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів (тепер можна подавати заяву онлайн);
    ‒ дозволили повертати пасажиру повну вартість квитка і половину вартості плацкарту за умови повернення квитка не менше ніж за шість годин до відправлення поїзда (раніше було не менше ніж за дев’ять годин), а також тепер можна повертати повну вартість квитка (а не 10%) після відправлення поїзда (не більше, ніж за годину після відправлення, вартість на плацкарт не повертається, повернення здійснюється тільки офлайн у касі);
    ‒ замінили застарілі терміни (наприклад, не «дитина-інвалід», а «дитина з інвалідністю»);
    ‒ замовити перевезення автомобіля можна тепер через електронні сервіси;
    ‒ уточнили порядок оплати за перевезення собак та інших дрібних тварин;
    ‒ ввели нову категорію поїздів ‒ місцеві потяги, пристосовані для з’єднання інфраструктури різних видів транспорту, а також визначили порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення.

    Також впроваджують ще декілька технічних змін. Повний перелік модифікованих Правил можна побачити за посиланням.

    На днях набули чинності нові зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти. Минулого разу нововведення впроваджували в 2019 році й з часом правила переставали відповідати сучасним потребам пасажирів. Тому для комфорту українців і надання якісного сервісу ввели зміни, зробили це у співпраці з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури. Зокрема: 

    ‒ спростили процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів (тепер можна подавати заяву онлайн);
    ‒ дозволили повертати пасажиру повну вартість квитка і половину вартості плацкарту за умови повернення квитка не менше ніж за шість годин до відправлення поїзда (раніше було не менше ніж за дев’ять годин), а також тепер можна повертати повну вартість квитка (а не 10%) після відправлення поїзда (не більше, ніж за годину після відправлення, вартість на плацкарт не повертається, повернення здійснюється тільки офлайн у касі);
    ‒ замінили застарілі терміни (наприклад, не «дитина-інвалід», а «дитина з інвалідністю»);
    ‒ замовити перевезення автомобіля можна тепер через електронні сервіси;
    ‒ уточнили порядок оплати за перевезення собак та інших дрібних тварин;
    ‒ ввели нову категорію поїздів ‒ місцеві потяги, пристосовані для з’єднання інфраструктури різних видів транспорту, а також визначили порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення.

    Також впроваджують ще декілька технічних змін. Повний перелік модифікованих Правил можна побачити за посиланням.

    Теги
    • #укрзалізниця