Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Ср
    Чт
    Пт
    Сб
    Нд
    Пн
    Вт
    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Найочікуваніша шопінг-подія року: українці на «Чорну п’ятницю» витратили 2,5 млрд грн лише через термінали «ПриватБанку»

    3 Грудня 2023, 21:00 Поділитися

    У вже традиційний день розпродажів, «Чорну п’ятницю »,  українці витратили з карток 2,5 млрд грн. Найпопулярнішими товарами у цьому році стали одяг, взуття та комп’ютерна техніка. Про це повідомив Мінфін з посиланням на прес-службу «ПриватБанку».

    Найочікуваніша шопінг-подія року: українці на «Чорну п’ятницю» витратили 2,5 млрд грн лише через термінали «ПриватБанку»

    24 листопада – «Чорна п’ятниця», день який чекали тисячі українців, аби закупитися бажанками зі знижками. В цей день українці здійснили  майже 8 млн покупок, сплативши через мережу торгових терміналів Приватбанку 2,5 млрд грн. Це більше, ніж у звичайні дні на 22%. 

    Найбільшою популярністю користувалися одяг і взуття: 6 млн покупок на 282 млн грн, а також смартфони та комп'ютери: 560 тис. покупок на 281 млн.

    Також українці віддали перевагу покупкам у розсточку в онлайн-магазинах, а не купівлі товарів у кредит в офлайнових крамницях. Вони здійснили 36,7 тис проти 34,7 тис. покупок. 

    А протягом тижня знижок, за допомогою сервісу Приватбанку «Оплата частинами» оформили 71,5 тисячі покупок більше ніж на 1 млрд грн.

    Найчастіше у розстрочку купували побутову техніку та смартфони, а середній чек склав 14 тисяч гривень. 

    Нагадаємо, що стали відомими ціни на новорічних красунь.

    24 листопада – «Чорна п’ятниця», день який чекали тисячі українців, аби закупитися бажанками зі знижками. В цей день українці здійснили  майже 8 млн покупок, сплативши через мережу торгових терміналів Приватбанку 2,5 млрд грн. Це більше, ніж у звичайні дні на 22%. 

    Найбільшою популярністю користувалися одяг і взуття: 6 млн покупок на 282 млн грн, а також смартфони та комп'ютери: 560 тис. покупок на 281 млн.

    Також українці віддали перевагу покупкам у розсточку в онлайн-магазинах, а не купівлі товарів у кредит в офлайнових крамницях. Вони здійснили 36,7 тис проти 34,7 тис. покупок. 

    А протягом тижня знижок, за допомогою сервісу Приватбанку «Оплата частинами» оформили 71,5 тисячі покупок більше ніж на 1 млрд грн.

    Найчастіше у розстрочку купували побутову техніку та смартфони, а середній чек склав 14 тисяч гривень. 

    Нагадаємо, що стали відомими ціни на новорічних красунь.

    Теги
    • #приватбанк