Найочікуваніша шопінг-подія року: українці на «Чорну п’ятницю» витратили 2,5 млрд грн лише через термінали «ПриватБанку»
У вже традиційний день розпродажів, «Чорну п’ятницю », українці витратили з карток 2,5 млрд грн. Найпопулярнішими товарами у цьому році стали одяг, взуття та комп’ютерна техніка. Про це повідомив Мінфін з посиланням на прес-службу «ПриватБанку».

24 листопада – «Чорна п’ятниця», день який чекали тисячі українців, аби закупитися бажанками зі знижками. В цей день українці здійснили майже 8 млн покупок, сплативши через мережу торгових терміналів Приватбанку 2,5 млрд грн. Це більше, ніж у звичайні дні на 22%.
Найбільшою популярністю користувалися одяг і взуття: 6 млн покупок на 282 млн грн, а також смартфони та комп'ютери: 560 тис. покупок на 281 млн.
Також українці віддали перевагу покупкам у розсточку в онлайн-магазинах, а не купівлі товарів у кредит в офлайнових крамницях. Вони здійснили 36,7 тис проти 34,7 тис. покупок.
А протягом тижня знижок, за допомогою сервісу Приватбанку «Оплата частинами» оформили 71,5 тисячі покупок більше ніж на 1 млрд грн.
Найчастіше у розстрочку купували побутову техніку та смартфони, а середній чек склав 14 тисяч гривень.
Нагадаємо, що стали відомими ціни на новорічних красунь.