Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    У криворізькому контакт-центрі 15-20 провів онлайн-консультацію спеціаліст Пенсійного фонду

    24 Березня 2023, 19:41 Поділитися

    Наприкінці минулого та на початку цього року у виплаті пенсій та нарахуванні субсидій в Україні загалом та в Кривому Розі зокрема набула чинності ціла низка нововведень. А у містян, відповідно, накопичились запитання. Отримати на них відповіді від кваліфікованих фахівців криворіжці могли, звернувшись до міського контакт-центру «15-20». Там 24 березня пройшов черговий такий онлайн-прийом представника Покровського відділення Пенсійного фонду. Віднедавна у контакт-центрі відновили практику онлайн-прийомів профільних спеціалістів та голів райрад.

    У криворізькому контакт-центрі 15-20 провів онлайн-консультацію спеціаліст Пенсійного фонду

    З першого грудня оформлення та призначення субсидій перейшло до компетенції Пенсійного фонду України. А з першого березня пройшла наймасовіша індексація пенсійних виплат. Через це у жителів та гостів Кривого Рогу накопичився певна кількість питань. За роз’ясненнями на них вони можуть звернутися до контакт-центру «15-20».

    24 березня в контакт-центрі пройшов черговий онлайн-прийом спеціалістів Пенсійного Фонду. Відповідав на питання містян представник його Покровського відділення Олексій Козенко. Всього лише за годину від початку прийому Олексій встиг відповісти на 12 дзвінків від криворіжців. Зазвичай, в день з питаннями звертається близько 50-60 людей. Про найпопулярніші чоловік каже: «Здебільшого люди звертаються з питань стосовно індексації пенсії, яка відбулась і була проведена з 1 березня поточного року. Також просять проконсультувати стосовно питання нарахування субсидій, оформлення допомоги на поховання, деякі питання, які потребують індивідуального розгляду».
    «Наразі з 1 грудня ми прийняли понад 900 дзвінків, які стосуються саме повноважень Пенсійного фонду. Це і питання, пов’язані з призначенням пенсій, з їх виплатою, з призначенням субсидій, пільг на житлово-комунальні послуги. І от саме питання, пов’язані з призначенням і виплатою субсидій, займають найперше місце серед усіх запитів до Пенсійного фонду», – розповіла Інна Сторожук, очільниця управління електронної комунікації з громадою контакт-центру «15-20» міськвиконкому.

    Звернення від громадян оператори контакт-центру приймають по буднях, з 8:00 до 17:00. Звернутися можна за номером 15-20 – для абонентів Kyivstar та (056) 499-15-20 - для інших мобільних операторів

    Починаючи 1 березня у контакт-центрі відновили саме практику онлайн-прийомів керівників районів та фахівців різного профілю. Раз на місяць їх графік публікують на сайті виконкому та сторінці контакт-центру.

    З першого грудня оформлення та призначення субсидій перейшло до компетенції Пенсійного фонду України. А з першого березня пройшла наймасовіша індексація пенсійних виплат. Через це у жителів та гостів Кривого Рогу накопичився певна кількість питань. За роз’ясненнями на них вони можуть звернутися до контакт-центру «15-20».

    24 березня в контакт-центрі пройшов черговий онлайн-прийом спеціалістів Пенсійного Фонду. Відповідав на питання містян представник його Покровського відділення Олексій Козенко. Всього лише за годину від початку прийому Олексій встиг відповісти на 12 дзвінків від криворіжців. Зазвичай, в день з питаннями звертається близько 50-60 людей. Про найпопулярніші чоловік каже: «Здебільшого люди звертаються з питань стосовно індексації пенсії, яка відбулась і була проведена з 1 березня поточного року. Також просять проконсультувати стосовно питання нарахування субсидій, оформлення допомоги на поховання, деякі питання, які потребують індивідуального розгляду».
    «Наразі з 1 грудня ми прийняли понад 900 дзвінків, які стосуються саме повноважень Пенсійного фонду. Це і питання, пов’язані з призначенням пенсій, з їх виплатою, з призначенням субсидій, пільг на житлово-комунальні послуги. І от саме питання, пов’язані з призначенням і виплатою субсидій, займають найперше місце серед усіх запитів до Пенсійного фонду», – розповіла Інна Сторожук, очільниця управління електронної комунікації з громадою контакт-центру «15-20» міськвиконкому.

    Звернення від громадян оператори контакт-центру приймають по буднях, з 8:00 до 17:00. Звернутися можна за номером 15-20 – для абонентів Kyivstar та (056) 499-15-20 - для інших мобільних операторів

    Починаючи 1 березня у контакт-центрі відновили саме практику онлайн-прийомів керівників районів та фахівців різного профілю. Раз на місяць їх графік публікують на сайті виконкому та сторінці контакт-центру.

    Теги
    • #контакт-центр